Stroom is op zoek naar een Business Support Manager

Over de klant

Je komt terecht in een internationale logistieke groep met vestigingen in o.a. Nederland, België en Frankrijk. De Belgische site in Antwerpen telt zo’n 70 medewerkers en combineert een sterk internationale context met een lokale, informele KMO-mentaliteit.

Job inhoud

Als Business Support Manager ben je de rechterhand van de Site Manager en speel je een sleutelrol in het optimaliseren van processen en systemen op de site. Je werkt als verbindende schakel tussen de werkvloer en het management, met een sterke impact op hoe de site draait.

Je focus ligt op procesoptimalisatie, digitalisering en business support. Jij brengt structuur, ondersteunt verbeterinitiatieven en zorgt ervoor dat alles achter de schermen zo efficiënt mogelijk verloopt.

Jouw taken:

  • In kaart brengen en analyseren van allerlei supportprocessen.
  • Detecteren van bottlenecks en opzetten van verbeterprojecten.
  • Uitschrijven en optimaliseren van procedures, werkinstructies en SOP’s.
  • Initiëren en begeleiden van efficiëntieverbeteringen in materiaalstromen, werkmethodes en lay-out.
  • Analyseren van data om trends en afwijkingen te detecteren en vertalen naar concrete acties.
  • Projectmatige ondersteuning bieden aan de Site Manager op vlak van operationele en organisatorische optimalisatie.
  • Fungeren als brug tussen vloer en beleid.
  • Eerste aanspreekpunt bij afwezigheid van de Site Manager

Job vereisten

  • Je denkt logisch en kritisch, ziet snel patronen en inefficiënties.
  • Je weet mensen mee te nemen in verandering, met respect voor bestaande processen.
  • Je hebt een sterke affiniteit met logistieke operaties en begrijpt wat er leeft bij de verschillende departementen.
  • Je communiceert helder, werkt graag in een pragmatische en directe omgeving.
  • Je bent analytisch sterk en kan vlot schakelen tussen data, processen en mensen.
  • Iemand die graag mee wil groeien en zich op langere termijn verbonden voelt met het team en de werking.

Wat we bieden

  • Een brede en inhoudelijke functie met veel autonomie.
  • Een organisatie waar je echt impact kan maken, inhoudelijk én menselijk.
  • Lage personeelsverloop, loyale collega’s met veel praktijkervaring.
  • Veel ruimte voor initiatief en persoonlijke groei.
  • Een werkgever die groot is in omvang, maar klein in mentaliteit.

Business Support Manager

Solliciteer nu

One file only. 256 MB limit. Allowed types: pdf, doc, docx.
Door je gegevens in te vullen en dit formulier in te dienen, geef je ons toestemming om de verstrekte informatie te gebruiken om je terug te contacteren. Jouw gegevens zullen vertrouwelijk worden behandeld en zullen niet worden gedeeld met derden zonder jouw uitdrukkelijke toestemming. Lees meer in onze privacy statement.