Stroom is op zoek naar een Customer Service & Supply Chain Coordinator

Over de klant

Onze klant is een internationale speler in verpakkingsindustrie. Ze combineren productie-efficiëntie met innovatieve oplossingen en hebben oog voor duurzaamheid. Ter ondersteuning van hun verdere groei zijn we voor hen op zoek naar een Customer Service & Supply Chain Coordinator die processen mee kan optimaliseren met als doel de klantentevredenheid en de organisatie naar een hoger niveau te tillen.

Job inhoud

Als Customer Service & Supply Chain Coordinator beheer je een eigen klantenportfolio en ben jij hét aanspreekpunt voor alle vragen rond offertes, orders, levertijden en service. Jij bent de spin in het web: je houdt overzicht, stemt af met verschillende interne teams en zorgt dat alles vlot verloopt van offerte tot levering bij de klant.

  • Je begeleidt klanten doorheen het volledige traject en waarborgt hierbij een concrete en tijdige opvolging.
  • Je volgt bestellingen nauwkeurig op en informeert klanten over de planning en verwachte levertijden.
  • Je zorgt voor afstemming en samenwerking met collega’s van Productie, Supply Chain, Logistiek, Sales en Design om tot adequate oplossingen te komen.
  • Je behandelt vragen en klachten van klanten op een oplossingsgerichte manier, met aandacht voor een correcte opvolging en klanttevredenheid.
  • Je draagt bij aan het optimaliseren van processen met als doel het verbeteren van efficiëntie en de interne werking van de organisatie.
  • Je rapporteert aan de Customer Service Manager.

Job vereisten

  • Je combineert een bachelor- en/of masterdiploma in een relevante richting (bv. Bedrijfsmanagement, Supply Chain, Handelswetenschappen…) met minstens een eerste werkervaring in een productieomgeving.
  • Je hebt een brede interesse in Supply Chain en voelt je comfortabel om te schakelen tussen verschillende interne stakeholders: Sales, Productie, Logistiek, Design…
  • Je hanteert een helikopter view en haalt voldoening uit het coördineren van complexe processen.
  • Je bent communicatief, beschikt over een commerciële feeling en vertaalt klantenbehoeften op een diplomatische manier naar de interne organisatie.
  • Je werkt gestructureerd en analytisch, en bent sterk in het stellen van prioriteiten.
  • Je bent nieuwsgierig en wil je verdiepen in de technische aspecten van verpakkingsoplossingen en de industrie in het algemeen.
  • Je hebt een open blik, werkt graag samen en houdt van een team waar collegialiteit vooropstaat.
  • Je spreekt vlot Nederlands en kan je goed uitdrukken in het Frans en Engels.
  • Je hebt ervaring met ERP- en CRM-systemen.

Wat we bieden

Bij onze klant kom je terecht in een warme en collegiale werkomgeving waar samenwerking en teamspirit centraal staan. Je krijgt de kans om je verder te ontwikkelen, zowel professioneel als persoonlijk, in een dynamische productieomgeving die volop in beweging is en waar duurzaamheid centraal staat. Daarnaast voorziet onze klant een aantrekkelijk en volledig salarispakket.

 

Interesse? Solliciteer nu!

Lara Lauwers

Research Consultant

Customer Service & Supply Chain Coordinator

Solliciteer nu

One file only. 256 MB limit. Allowed types: pdf, doc, docx.
Door je gegevens in te vullen en dit formulier in te dienen, geef je ons toestemming om de verstrekte informatie te gebruiken om je terug te contacteren. Jouw gegevens zullen vertrouwelijk worden behandeld en zullen niet worden gedeeld met derden zonder jouw uitdrukkelijke toestemming. Lees meer in onze privacy statement.